Scroll Top


 

Οδηγίες για την ολοκλήρωση της Πρακτικής Άσκησης και την πληρωμή σας από αυτή:

 

(α) Οι Φορείς/Εταιρείες έχουν λάβει ηλεκτρονικά το συμφωνητικό για την πρακτική σας άσκηση προκειμένου να γίνει η αναγγελία στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ (υποβολή εντύπου Ε3.5/Αναγγελία Πρακτικής Άσκησης)

Η ίδια διαδικασία στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ θα γίνει και στο τέλος της πρακτικής σας άσκησης (υποβολή εντύπου Ε3.5  για την λήξη της ΠΑ από τον φορέα απασχόλησης)

Και τα 2 παραπάνω έντυπα (Ε3.5), θα τα ζητήσετε από το Φορέα/Επιχείρηση και θα τα καταθέσετε στο γραφείο ΠΑ για την πληρωμή σας μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά με την λήξη της πρακτικής σας άσκησης, (με σφραγίδα και υπογραφή του Φορέα/Επιχείρησης).

(β) Τα δικαιολογητικά για την πληρωμή σας μετά την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης μπορείτε να τα βρείτε στον ιστότοπο του Γραφείου ΠΑ (https://praktiki.upatras.gr/) στα έντυπα πληρωμής του Πανεπιστημίου Πατρών (https://praktiki.upatras.gr/entypa-prwin-tei/).

Όποιο έγγραφο/δικαιολογητικό συμπληρώνεται από τον φορέα απασχόλησης και υπογράφεται απαιτείται και η σφραγίδα του φορέα απασχόλησης.

Τα δικαιολογητικά αυτά είναι:

  1. Διαβίβαση Δικαιολογητικών Πληρωμής Πρακτικής Άσκησης ΤΕΙ
  2. Υπεύθυνη Δήλωση
  3. Απόδειξη Είσπραξης ΤΕΙ
  4. Βεβαίωση για Φοιτητή από Φορέα Πλήρους Απασχόλησης
  5. Ημερολόγιο Εργασιών Ασκούμενου ΠΑ / Timesheet (το τυπώνετε σε τόσα φύλλα όσοι και οι μήνες της Πρακτικής σας!)
  6. Δελτίο Αξιολόγησης Ασκούμενου από τον Επόπτη Φορέα Απασχόλησης ΠΑ
  7. Έκθεση Πεπραγμένων Ασκούμενου ΠΑ
  8. Δελτίο Αξιολόγησης Ασκούμενου από τον Επιβλέποντα Καθηγητή ΠΑ
  9. Αποδεικτικά αμοιβής από το φορέα (Αποδεικτικό Τραπεζικής συναλλαγής που να φαίνεται το ονοματεπώνυμό σας, η επωνυμία του φορέα και το ποσό)
  10. Πιστοποιητικό Ενεργού Φοιτητή (το ζητάτε από τη Γραμματεία σας πρωτότυπο)

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΑΣ – ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ Π.Α. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Π.Α.!

(γ) Τέλος, απαιτείται να προβείτε στην συμπλήρωση απογραφικού δελτίου ΕΙΣΟΔΟΥ (μόνο αν δεν το έχετε κάνει ήδη !) καθώς και στην συμπλήρωση του απογραφικού δελτίου ΕΞΟΔΟΥ μετά το τέλος της πρακτικής σας άσκησης, (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ – ΔΕΝ ΤΥΠΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!)

Στον ιστότοπο του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης (praktiki.upatras.gr) λειτουργεί πλατφόρμα συμπλήρωσης απογραφικών δελτίου ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ.

Στην καρτέλα ΕΝΤΥΠΑ ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΕΞΟΔΟΥ έχετε τη δυνατότητα με την εισαγωγή του ΑΦΜ σας και του ΑΜΚΑ σας, να κάνετε είσοδο και να απαντήσετε στις ερωτήσεις με ΝΑΙ/ΟΧΙ.

Εφόσον δεν το έχετε ήδη κάνει, θα πρέπει να υποβάλετε το απογραφικό δελτίο ΕΙΣΟΔΟΥ

Για την υποβολή του απογραφικού δελτίου ΕΞΟΔΟΥ, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε το χρονικό διάστημα της πρακτικής σας άσκησης και έπειτα να  το υποβάλετε.

Προσοχή! πριν την υποβολή των Απογραφικών Δελτίων – διαβάστε τις οδηγίες ΕΔΩ!

Δεν χρειάζεται να εκτυπώσετε τα απογραφικά δελτία που υποβάλλατε!
Αν αντιμετωπίζετε τεχνικό πρόβλημα, παρακαλούμε στείλτε με mail το ονοματεπώνυμο, το Τμήμα, το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ σας, στο grafprak@upatras.gr – εξηγώντας το πρόβλημα.

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

Ευχόμαστε να είχατε μια καλή και εποικοδομητική Πρακτική Άσκηση!

Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Πανεπιστημίου Πατρών
Κτίριο Διοίκησης, ισόγειο (Πρυτανεία)
Τ.Κ. 26500 Πανεπιστημιούπολη – Ρίο, Πάτρα
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610997859 /2610997245 / 2610 997884 / 2641074105 (Γραφείο Π.Α. Αγρινίου)

Ώρες Φοιτητών: Δευτ. – Παρ. 10.00-12.00
Web: praktiki.upatras.gr

ΜΟΔΥ ΕΛΚΕ ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

1. Πριν προσκομίσετε στο γραφείο πρακτικής άσκησης τα απαιτούμενα έγγραφα θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει καρτέλα προσώπου στον ΕΛΚΕ στον σύνδεσμο https://webrescom.upatras.gr/createPass.aspx

2.Το Συμφωνητικό θα πρέπει να είναι εκτυπωμένο 4 φορές σε διπλή όψη  (εμπρός- πίσω) και να φέρει πρωτότυπες υπογραφές του ασκούμενου/ης και υπογραφές -σφραγίδα του νόμιμου εκπροσώπου του φορέα χωρίς μουντζούρες και blanco).

3. Την πρώτη σελίδα του βιβλιαρίου Τράπεζας ή οποιοδήποτε έγγραφο με τον αριθμό IBAN που να φαίνεται ότι είστε πρώτος/η δικαιούχος.

4. Την βεβαίωση απογραφής από το ΕΦΚΑ όπου φαίνεται ο αριθμός μητρώου ασφαλισμένου (Αριθμ Συστήματος ΕΦΚΑ).

5. Την ασφαλιστική Ικανότητα https://www.atlas.gov.gr/ATLAS/Pages/Home.aspx

6. Να έχει ανοιχτεί θέση από τον φορέα στο σύστημα ΑΤΛΑΣ (διαφορετικά ο φοιτητής/τρια δεν θα μπορεί να υποβάλει το έντυπο ΑΤΛΑΣ) και ο φοιτητής να έχει κάνει σύνδεση. Η σελίδα είναι atlas.grnet.gr

Εάν κάποιος φοιτητής/τρια κάνει erasmus δεν μπορεί να κάνει ταυτόχρονα και πρακτική άσκηση, και μέχρι το τέλος της Πρακτικής Άσκησης ο Φοιτητής/τρια θα πρέπει να διατηρεί την Φοιτητική του Ιδιότητα.